مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-15سياسي

میهن بیش از 100 مدرسه در مناطق محروم کشور ساخته است 


همزمان با اختتامیه پویش ملی به رنگ مدرسه از حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن به دلیل حمایت از ساخت بیش از 100 مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار کشور تجلیل به عمل آمد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، گروه میهن همچنین قرار است تا 170 مدرسه را نیز در مناطق مختلف کشور بسازد.

از سویی دیگر در این مراسم از حمایت همه جانبه حاج ایوب پایداری و مهندس ابوالفضل پایداری در انجام پویش به رنگ مدرسه قدردانی شد.

دکتر فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در مراسم اختتامیه پویش ملی به رنگ مدرسه گفت: جا دارد از گروه صنعتی میهن و به ویژه حاج ایوب پایداری و مهندس ابوالفضل پایداری برای حمایت همه جانبه از این پویش ملی، تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه حدود 500 هزار نقاشی در این پویش جمع آوری شده است بطوریکه در اوج کار، هر سه ثانیه یک نقاشی دریافت می شد و این عدد بزرگی است، اظهار داشت: این اتفاق به لطف تیزرهای تلویزیونی و رادیویی گروه صنعتی میهن درباره پویش و دعوت همه کودکان میهن عزیزمان برای شرکت در این پویش بود بطوریکه در هر سه ثانیه، یک نفر را در معرض خبر خیر مدرسه سازی قرار می دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهن بیش از 100 مدرسه در مناطق محروم کشور ساخته است 

میهن بیش از 100 مدرسه در مناطق محروم کشور ساخته است